Wednesday, December 7, 2011

ၿပီးဆံုးသြားတဲ့ဇာတ္လမ္းဟာ အၿမဲတမ္း ျပန္ျပန္စေနတယ္ -ကိုသွ်ား

ရွင္နဲ႔ကၽြန္မဟာ လူေတြအျမင္မွာ ျပတ္ျပတ္သားသား ျပတ္သြားတာပဲ
ကၽြန္မ သိခဲ့တဲ့အခ်စ္ဆိုတာ ဆုပ္လဲ စူး စားလဲ ရူး တစ္ခန္းရပ္ျပဇာတ္
ကၽြန္မႏွလံုးသားဦးတည့္ရာ အလ်ားလိုက္ ထိုးစိုက္လာတဲ့ဓားတစ္လက္
ကၽြန္မေပးအပ္ခဲ့တဲ့အပ်ဳိစင္ဘ၀ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မရေတာ့ဘူး
မ်က္ရည္ေတြနဲ႔ အလူးလူး အလိွမ့္လွိမ့္တြန္႔ေၾကေနတဲ့ကၽြန္မကို
ရွင္ ဆြဲမထူခဲ့ဘူး
ရွင္ကေတာ့ စစ္ႏိုင္သူတစ္ေယာက္လို ၿငိမ္က်သြားတဲ့ရမၼက္စိတ္ကို
အ၀တ္ေတြလို ဆြဲဆန္႔ေနခဲ့တယ္
ကၽြန္မရဲ႕အရွင္လတ္လတ္စ်ာပနကို ရွင္ စီးကရက္ဖြာရင္း
ထိုင္ၾကည့္ေနခဲ့တာပဲ
ရွင္ပိုင္ဆိုင္ခဲ့တဲ့ကၽြန္မဟာ
ရွင့္ရဲ႕ယားယံေနတဲ့ေသြးသားေျဖေဖ်ာက္စရာ ရာဘာရုပ္
ကၽြန္မပိုင္ဆိုင္ခဲ့တဲ့ရွင္ဟာ
ကၽြန္မဘ၀ကို အစိမ္းလိုက္ ကိုက္ျဖတ္၀ါးၿမိဳခဲ့သူ
ရွင္ အရာအားလံုး ဖ်ဥ္ခ်ခဲ့တဲ့ကၽြန္မ
ပြင့္ဖတ္ေၾကႏွင္းဆီတစ္ပြင့္လို ရံႈတြရိရြဲ…လို႔
ကၽြန္မဟာ ၾကပ္ခိုးစင္ေပၚေရာက္သြားတဲ့မိန္းမတစ္ေယာက္ပါ
အခု ကၽြန္မမွာ ခ်စ္သူ ရွိေနၿပီ
ဘ၀တစ္ခုလံုး ေျခာက္သေယာင္းေနတဲ့မိန္းမဟာ သူ႕ခ်စ္သူရွ႕မွာ
ဘယ္လိုစိတ္မ်ဳိးနဲ႔ စိမ္းလန္းျပရမလဲ
သူ ကၽြန္မလက္ကေလးကို တယုတယ ဆုပ္ကိုင္လိုက္ရင္ေတာင္
နာဇီအက်ဥ္းစခန္းထဲကဂ်ဴးမေလးတစ္ေယာက္လို
ကၽြန္မမွာ ထိတ္လန္႔ေၾကာက္ရြံ႕ေနခဲ့မိတယ္

ကိုသွ်ား

No comments:

Post a Comment

ခုလိုလာတာေက်းဇူးပါ

ေဟာဒီဆိုက္ေလးရဲ႕ အၾကီးမားဆံုးရည္ရြက္ခ်က္

၁။ ျမန္မာနိုင္ငံရွိ ဖတ္ခဲ့ဖူးေသာ ကဗ်ာမ်ားထဲမွ ကိုယ္နွစ္သက္ခဲ့ေသာ
ကဗ်ာမ်ားကို ပရိတ္သတ္ဆီသို႔ ျပန္ျပသေပးရန္
၂။ ကဗ်ာကိုျမတ္နိုးတန္ဖိုးထားသူတို႔အတြက္
ကဗ်ာမ်ားကို အလြယ္တကူ ဖတ္ရႈနိုင္ရန္
၃။ တျခားျပင္ပအေၾကာင္းအရာမ်ား မစြက္ဖက္ပဲကဗ်ာတစ္ခုတည္းသက္သက္
အေျခစိုက္စခန္းေကာင္းျဖစ္ရန္