Wednesday, January 25, 2012

ေရႊငါးေလးနဲ႔ေ၀းေ၀းကေန႔စြဲေတြ-၄-ကိုသွ်ား

ေ႐ႊငါးေလးနဲ႔ေ၀းကြာေနရတဲ့ဘ၀ဆိုတာ
အရွင္လတ္လတ္ငရဲခန္းမ်ားလား
အ႐ူးအမူးစြဲလန္းစိတ္ဟာ
အာ႐ံုကို တတိတိ ကိုက္ျဖတ္၀ါးၿမိဳေနတယ္

ေ႐ႊငါးေလးမွာ
ဘ၀ဆန္တဲ့အနာဂတ္စိတ္ကူးတစ္ခု ရွိခဲ့တယ္
ကၽြန္ေတာ့္မွာ
စိတ္ကူးယဥ္ဆန္တဲ့အနာဂတ္ဘ၀တစ္ခု ရွိခဲ့တယ္
အရာရာနဲ႔အေၾကာင္းေၾကာင္း သ႐ုပ္ေဆာင္ေနရတဲ့
တင္ဆက္မႈဟာ လူ႕ဘ၀
ကၽြန္ေတာ့္အရာရာ
သူ႕အေၾကာင္းဆီ မမီမကမ္း ေတြးေခၚတယ္
သူ႕အရာရာ
ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းဆီ စုပ္တသတ္သတ္ ရယ္ေမာမယ္

လက္ဖက္ရည္ဆိုင္နဲ႔စာအုပ္ေတြ သူ႕အတြက္ မလိုအပ္ခဲ့သလို
႐ုပ္ရွင္႐ုံနဲ႔ဖက္ရွင္ေရွာ့(ပ္)ေတြ ကၽြန္ေတာ္ ျငင္းပယ္ခဲ့တယ္
ဘယ္လိုလွပတဲ့ႀကိယာ၀ိေသသနေတြမွ မပါဘဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ႐ိုး႐ိုးေလးပဲ ေ၀းခဲ့တယ္

ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပခဲ့တဲ့ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကိုေတာင္
နားမလည္ခဲ့တဲ့သူဟာ
ကၽြန္ေတာ္ေျပာမျပခဲ့တဲ့
ကၽြန္ေတာ္တုန္လႈပ္တတ္မႈေတြအေၾကာင္း
နားမလည္ခဲ့တာ ဆန္းေတာ့ မဆန္းဘူး

ေ႐ႊငါးေလး မရွိရင္ . . .
ေန႔ရက္တိုင္းဟာ ျပႆဒါးပဲ
အရိပ္ဟာ ရန္သူပဲ
ကိုယ့္အိမ္ကိုယ့္ယာလည္း ဖုန္းဆိုးေျမပဲ

ေ႐ႊငါးေလး မရွိရင္ . . .
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ၾကည့္မျမင္ေျပာမၾကား ဆံြ႕အနားပင္းပဲ
ေ႐ႊငါးေလး မရွိရင္ . . .
ကၽြန္ေတာ္ဟာ အ႐ိုင္းအစိုင္းလူေပလူလြင့္ပဲ
ေ႐ႊငါးေလး မရွိရင္ . . .
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေသလူပဲ
                                                        ကိုသွ်ား

No comments:

Post a Comment

ခုလိုလာတာေက်းဇူးပါ

ေဟာဒီဆိုက္ေလးရဲ႕ အၾကီးမားဆံုးရည္ရြက္ခ်က္

၁။ ျမန္မာနိုင္ငံရွိ ဖတ္ခဲ့ဖူးေသာ ကဗ်ာမ်ားထဲမွ ကိုယ္နွစ္သက္ခဲ့ေသာ
ကဗ်ာမ်ားကို ပရိတ္သတ္ဆီသို႔ ျပန္ျပသေပးရန္
၂။ ကဗ်ာကိုျမတ္နိုးတန္ဖိုးထားသူတို႔အတြက္
ကဗ်ာမ်ားကို အလြယ္တကူ ဖတ္ရႈနိုင္ရန္
၃။ တျခားျပင္ပအေၾကာင္းအရာမ်ား မစြက္ဖက္ပဲကဗ်ာတစ္ခုတည္းသက္သက္
အေျခစိုက္စခန္းေကာင္းျဖစ္ရန္